Přidat odpověď
Jsem strasne spokojena.
Mladeznice maji vetsinu predmetu pres Teams, tydne nekolik telekonferenci, vyuzivaji hodne funkci. Zadani jsou slusna, zpracovavaji ruzna temata z ucebnic nebo internetu, vyrabeji prezentace v ppt. Podle me se tim nauci mnohem vic nez driv ve skole. Nekdy je to boj, protoze predchozi skola je moc vzdelanim nepoznamenala, ale nevadi mi to, protoze vidim, ze to ma smysl. Uci se samostatne pracovat, smysluplne pouzivat pocitac.
Akorat me stve, ze matematikarovo oblibene ukrytiste je v Bakalarich, kam vidime jen z jednoho stareho domaciho pocitace (podle vyjadreni bakalarskych techniku se na tom uz par tydnu pracuje).
Dale jsem jim nasla vyuku jazyku pres Skype, coz leze do penez, ale funguje to od prvniho dne a je na to cas i dopoledne.
Celkove mam dojem, ze mladeznice diky distancni vyuce udelaly velky pokrok v mnoha oblastech.
Předchozí