Přidat odpověď
Panebože, kde bych byla bez rodiny.cz!!!
Už dávno nechodím do školy a jen díky vám si udržuju rozhled, všeobecný a v této době i ke znalostem ze školy, které, přiznávám tedy, nejsou úplně ve formě, v hlavě je celkem mám, nezmizely v propadlišti, ale nedaří se mi je předat dál a podat jednoduše a přece zajímavě.
S přihlédnutím k tomu, že Rišku máme na spec škole a nejsou tedy příliš vysoké nároky, prosím o pomoc - spíše heslovitá vyjádření, hodně obrázků, video nebo třeba i film.
Výborné! Schytala jsem to nejvíc "bléé" v přírodopisu - členovci, tj. žížaly, pavouci, korýši, vzdušníkovci. Tisknu stránky a stránky obrázků a popisujeme je, to celkem jde, Riška se baví mým odporem :)
Ale! Z dějepisu máme to NEJ - Starověké Řecko, základ všeho že. Máme jednoduchou prezentaci ppt, k tomu shrnutí v bodech v prac.listu.
Pro něj jsou to jen pojmy bez významu, po zpracování se vykouří z hlavy. Zrovna Řecko je tak "rozkouskované" (Mykény, Sparta, perské války atd.), ale navazuje na sebe - a jemu to uniká - asi proto, že to neumím podat zajímavě.
Máte nějaké rady, tipy, film, video, něco, co mu ukáže život v tehdejší době a zaujme? Film Souboj titánů se líbil.
Jsem přesvědčena, že když to bude lépe chápat, lépe mu to zůstane v té palici.
To samé čeština (vs. AJ), nehneme se přes zájmena! On si nedokáže nahradit ve spojení nebo ve větě já - se mnou - moje, ke mně / ty - s tebou - tvoje, tobě .. venku prší - ONO prší .. totéž ten/ta/to, rody pro shodu podmětu a přísudku (tY/tI neslyší, nerozliší). Tohle spravíme - cvičit, cvičit, cvičit?
Snad diskuse pomůže i jiným...
Předchozí