Přidat odpověď
Federiko,
ze všeho nejvíc záleží na tom, jak se to které škole povede zorganizovat. Nás bude nejvíc limitovat konec vyučování. Pořád platí nadřízené předpisy, takže třeba to, že dítě nesmí zůstat bez dohledu. Takže když si pro prvňáka přijde rodič, nemůžeš prcka pustit samotného do šatny a nechat ho odejít. Takové skupina bude muset být v dosahu zvonku a šaten. Někdo bude chtít, aby děti odcházely po výuce, někdo až odpoledne, ale nebude to tak snadné, jako v běžné družině, protože ne každá skupina bude v běžné družinové třídě.
Výuka se pak bude odvíjet od toho, jak se povede ty skupiny nastavit. Pokud bude skupina namíchaná, nebude se běžně vyučovat. Pokud bude mít učitel jen svoje děti, není důvod, aby jakási výuka neprobíhala. Ve školách s 30 dětmi ve třídě to bude vypadat jina, než tam, kde je jich 15 - 17. U prvňáků to bude jiné než u páťáků. Tam taky máme jasno, že ráno se sejdou na daný čas, výuka proběhne plus mínus normálně, protože jich bude ve třídě kolem 15 (no, v jedné třídě se uvidí, možná budou dvě skupiny), po výuce je učitelka vypustí před školou a pápá.
U malých bude rozhodující to, do kolika budou v té škole muset být. I když je nařízení o nemíchání žáků napříč skupinami totálně nesmyslné, nejvíc komplikuje celou organizaci. A fakt to není taková švanda, jak se to tu snažíš ukazovat.
Předchozí