Přidat odpověď
monam,
tak to, že nepůjde o plnohodnotnou výuku, já píšu od začátku, což se ale nelíbí Federice, protože u nich půjde, že jo. Ale v běžných školách ne, to víme.
Ale Kronice právě nejde o výuku, ale o to potom, což je leckdy mnohem horší. Já taky třeba jak umím děti zabavit učením, tak na tu mimoškolní pedagogogiku prostě nejsem. A kronika s ní navíc nemá žádnou zkušenost. Takže to, co se zdá navenek tak snadné, je pro mnohé to nejtěžší.
Mě taky od začátku děsí právě nejvíc to, že děti budeme buzerovat kvůli nesmyslným pravidlům (smysl by možná dávala, kdyby platila i jinde, za nesmyslné považuju to, že ve škole se nesmí děti potkat a míchat, ale mimo školu je to úplně jedno a tak), půlku běžných věcí nebudeme moct dělat, takže ani normálně učit, a že prostě budu na pět týdnů vymýšlet improvizovaný program. Já umím učit a konečně se dostávám i do fáze, kdy jsem schopná zaimprovizovat v běžné výuce (začátečník toho většinou schopný není a přípravy fakt mají smysl), aniž by to tu výuku rozbilo, ale zabavit děti něčím jiným mi prostě úplně nejde. A když navíc ani nevíš, jestli vůbec budeš mít ty svoje, nebo smíchanou skupinu (u nás určitě pravděpodobnější, ale záleží na tom, kolik jich nakonec půjde), tak člověk jako já nebo Kronika holt hledáme, co všechno by nás mohlo potkat a jak se na to připravit.
Předchozí