Přidat odpověď
U nás teď zjišťujeme předběžný zájem. Učitelé dostali možnost se s rodiči domluvit v pokračování výuky na dálku, takže z některých tříd nepřijde nikdo. Všichni dostali informace, že z organizačních důvodů MOHOU být skupiny věkově smíšené a jejich náplní pak bude spíše plnění zadaných úkolů pod dohledem a s dopomocí ped. pracovníka. Rodiče vybírají z několika možných délek výuky, v jídelně se bude vařit, ale bude to dost náročné na organizaci, tak i píšou zájem o stravu. No a pak bude důležité, jestli bude možné dítko pustit po skončení jeho bloku samotné, nebo si ho vyzvednou.
Zatím odpověděly 3/4 rodičů a vypadá to, že přijde tak půlka dětí. Asi to vyjde, že v některých skupinách budou jen děti z jedné třídy, případně doplněné dětmi ze stejného ročníku (když je tam třeba jen jedno, dvě děti z jejich třídy), takové skupiny pak, pokud může jejich učitelka, se nejspíš budou alespoň trochu učit společně, i když klasická výuka to nebude. No a pak bude několik opravdu smíšených skupin (hlavně u těch, co potřebují nechat děti ve škole dlouho), a tam to bude spíš o tom dohlížení a dopomoci se zadanými úkoly. Ale ono i to bude dobré, protože na to bude v té škole čas a přeci jen jiné možnosti, než kdyby dítě bylo doma samo nebo s rodičem, který musí hlavně pracovat.
Já třeba zatím vůbec nevím, jestli budu dohlížet. Učit nebudu skoro určitě, z mojí třídy se moc dětí nehlásí a navíc má každý jiné požadavky, takže budou asi rozhození do různých skupin. No a máme trochu problém se zajištěním přípravy pro deváťáky, takže klidně můžu skončit i u nich. Plus mám na starosti zajištění té výuky pro druhý stupeň skrz web, takže i bez dopoledne s dětmi (v jakékoliv podobě) se nezastavím.
Předchozí