Přidat odpověď
Upřímně nezmění a ani se nedivím...Část učitelů asistenta nechce, próze nechce ani dítě s omezením. Asistent je pro školství to samé jako dělník na páse ve fabrice - levná pracovní síla. Za mě je inkluze nastavena špatně. Děti, které jsem zatím měla na starost zařadila poradna do běžné ZŠ, ačkoliv u jednoho bylo jasné, že na to nemá a ten druhý možná dá horko těžko druhou třídu natož po tomto průseru s covidem. Myslím, že v praktické škole by mu bylo lépe... Funkci asistentů bych viděla jinde. Asistovat učiteli v běžné třídě třeba 1.-2. třída u dětí, které jsou jen slabší v Čj, M, Čtení, popř. nějaké doučování. Ono i v té výtvarné se najdou děti slabší, které potřebují pomoci a není na ně čas.....
Někde jsem četla, že asistenci do budoucna budou moci dělat jen lidé s VŠ...tak už vidím ty davy za tento plat. Ve finále tuto funkci budou dělat vysloužilé učitelky, které nechtějí být doma. Bohužel u nás jich pár takových je a upřímně jejich žáčky lituji....peníze mají jisté a v těchto případech celkem slušné díky praxi..ale zároveň je jím všechno jedno a rozhodně se kvůli dětem nepřetrhnou....
Předchozí