Myslím, že v angličtině se zlepšilo hodně dětí, minimálně v poslechu a porozumění.
A s těmi znalostmi, dítě se naučí na zkoušku, písemku, ale co se nepoužívá stále dokola, za chvíli opět neumí. Jak by asi dopadla písemka, kterou děti psaly třeba v osmičce, kdyby si ji měly napsat o rok později?
Nejvíc se člověk naučí, až když danou znalost může uplatnit v praxi a neustále s ní pracovat.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.