Fed, ale to snad je jasné všem, že běžné základky nemůžou "doma" jet stejně rychle jako jindy.
Třeba syn v tercii jede s výjimkou tělocviku a hudebky buď stejně, v některých předmětech i intenzivněji než ve škole a stráví tím víc času. Ale už je velkej, studijně nadanej, motivovanej, má technické zázemí. A takových je tam plná třída.
V okamžiku, kdy se budeme bavit o mladších dětech, které potřebují asistenci rodičů, tak toho po nich nemůžu chtít 4-5 hodin denně. I u starších navíc nemáme všechny domácnosti technicky vybavené, někteří rodiče nespolupracují, tím pádem děti to dokážou využít a taky nejedou. A nemám žádnou páku je přimět (spolu)pracovat. Takže nemůžu nasadit tempo jako normálně.
Ti, kteří ale budou ve škole, tak budou s prací rychleji hotoví. Přece jen je nerozptyluje domácí prostředí (vidím u naší druhačky, jak jí dělá problém se doma soustředit, když ve škole s tím nemá problém), stojí u nch někdo, kdo se jim věnuje, dohlídne, poradí a trochu je táhne dopředu, když se jim zrovna nechce.
Mně víc vyhovuje výuka ve škole, ale ne tento paskvil. Kromě práce, kterou dělám doteď, budu navíc (naštěstí jen dva týdny) 5 - 6 hodin denně ve škole učit / hlídat, a ještě vymýšlet práci pro ty, kteří budou ve škole, protože to od třídních jim stačit nebude a víc toho třídní zadávat nemůžou, protože ti distanční by nestíhali všechno udělat. Asi budu muset přesunout spánek do dalšího kvartálu.