Přidat odpověď
MaMar,
"rozumím pocitu mnoha rodičů, že to, co se teď v řadě škol děje a bude dít do konce školního roku, je absurdní a zbytečné"
To není jen pocit rodičů. Já to píšu od začátku, ale jsem ta špatná, co nechce nic dělat.
Smysl mělo jedině buď pustit do školy všechny a nechat výuku běžet klasicky, o čemž ale nikdo ani na chvilku neuvažoval, nebo to nechat zavřené a soustředit se na to, aby to mohlo od září fungovat lépe, právě bez těch rodičů, ale přesto třeba i s variantou nějakých omezení a změn proti dosavadním zvykům.
"neodpovídá momentálním potřebám dětí ani rodičů"
Opět, píšu opakovaně, školy se měly otevřít kvůli těm, co potřebují do práce a nemohou se se svými dětmi učit. Jakože vůbec, ani pořádně plnit zadání od školy. A kvůli tlaku na to, aby se posledních 5 týdnů učilo úplně normálně, ačkoliv za běžného porovozu se z těch pěti týdnů úplně normálně učí maximálně tři, to dopadlo tak, že právě jen děti těch rodičů, co to nejvíc potřebují, nebudou mít žádnou výuku, ale jen dohled. Protože na víc při daných podmínkách prostě škola nemá lidi.
Ještě bych chápala, kdyby tyhle podmínky byly pro všechny, jak se zamýšlelo, prostě skupinky, které budou pracovat pod dohledem pedagogického pracovníka, i když to nebude jejich třídní učitel. Ale tohle bylo většině málo a ukazuje se, že na ty nejpotřebnější všichni kašlou, když jde o jejich dítě. Prostě hlavně aby to jejich mělo tu třídní učitelku a učilo se normálně, než aby všichni na to byli plus mínus stejně, i když jinak, než jsou zvyklí.
"I když za to nejspíš nemůžou učitelé, ale spíš chaotické pokyny z ministerstva."
Nejspíš? Fakt si myslíš, že by za tohle přeci jen mohli moct učitelé?
Předchozí