Přidat odpověď
dabo,
výuka ve škole probíhá (nebo by měla probíhat) jiným způsobem, než sezeníma posloucháním, co vykládá jeden člověk u tabule. Na to není třeba chodit do školy. A chtít něco takového na několik hodin denně a ještě přes obrazovku, to mi přijde nepochopitelné.
Být závislý na předžvejkání čehokoliv a jen pasivně přijímat, nepovažuju za výuku.
Sem tam nějaký vysvětlovací lekce, aktivní komunikace v cizích jazycích, to je super. Ale postavit na tom všechno a přikovat všechny děti a učitele k obrazovkám, i kdyby "jen" na 6 hodin, to si nedokážu vůbec představit. A ani nikoho, kdo by to chtěl.
Při podobných požadavcích bych samozřejmě přestala učit. neumím učit výhradně výkladem.
Nehledě na to, že tak, jak si to představuješ, to předpokládá schopnost připojit a udržet připojení několika stovek lidí současně na celou tu dobu. To jsou sakra vysoké technické nároky. Předpokládám, že taková výuka by probíhala ze školy, ne z obýváku.
Existuje řada škol a dětí vzdělávaných jinak než šesti až osmihodinovým sezením u počítače. Znovu připomenu sally a jejich školu. V USA je to zcela běžné, a vzhledem k obrovským vzdálenostem se ani není co divit, že řada dětí fakt nemůže denně do školy chodit.
Proč u nás přenášet do výuky na dálku to nejméně efektivní pro naučení něčeho pro většinu dětí?
Předchozí