Přidat odpověď
dabo,
ale 50 lidí je sakra rozdíl proti několika stovkám, že? O škola opravdu vyučuje najednou několik stovek dětí.
A fakt mi nemusíš vysvětlovat, jak probíhá videokonforence a co všechno umí, to já vím. Ale většina lidí moc neví, jak se dá učit jinak, než nalejvárnou. A v tom je ten problém.
Zkusila sis někdy rýsovat na sdílené obrazovce? Doporučuju. Co mi na tabuli trvá 3 minuty, na papíře minutu, tak na obrazovce dělám minimálně 10 minut. Když bych k tomu potřebovala nspat ještě zápis, jsme na dvojnásobku, ta myš má hodně omezené možnosti proti dvěma rukám.
Takže ztrácíš hromadu času na jiné věci, které ve škole v pohodě stíháš. Navíc u toho musí všichni sedět a koukat, jak ty se pachtíš, nemají šanci to v tu chvíli dělat s tebou, nebo tedy jo, každý svým tempem, čímž se celý ten čas nathuje.
Když pošlu video, které si mohopu kdykoliv zastavit a pustit znovu, každý si může pracovat kdy chce a jak dlouho chce, tak pak můžeš s každým strávit čas individuální konzultací nad tím, s čím má problém. To dává smysl mnohem víc, než společná výkladová hodina podle rozvrhu. Ve škole taky často jednou ukážeš, pak je necháš řešit samostatně, obcházíš a radíš. Ale je to o tom čase. Když většinu hodiny zabere klikání mezi úhloměrem, pravítkem, kružítkem a tužkou, na nějaké indivindy dotazy už jaksi není kdy.
Předchozí