Přidat odpověď
1234 1234,
učiteli nevadí, že někdo nechápe.
Ale i ve škole, dokud se někdo nezeptá, tak nemá důvod vysvětlit znovu, jinak, doplnit...
Je strašně moc jiných věcí, co chce nebo může dělat. Když není problém, není důvod ho řešit.
Takže i když nekamarádí s technikou, tak mu prostě ten dotaz musíš napsat, klidně opakovaně, protože dokud z toho ten problém neuděláš, on nemá důvod ho předpokládat.
Psala jsem, když dám někam návod něčeho, co si myslím, že by někdo nemusel vědět, půlka bude ráda a druhá bude nadávat, že z nich dělám idioty. Když ho tam nedám, dopadnu stejně, akorát se ty půlky vymění, co se spokojenosti týče. Takže máš jen dvě možnoti, ani jedna není špatně nebo dobře.
vyberu variantu s návodem:
dozvím se, že...návody a videa jsou k ničemu
učitelka z nás dělá debily
proč na to mám koukat, když yž to dávno umíme
proč to tam vkládá, jen to zdržuje, když už jsme to dělali
návod nevložím:
jak máme asi vědět, jak to udělat
proč máme hodinu někde hledat, jak se to dělá
má to udělat ona, je to její práce
kdyby tam byl návod, šlo by to lépe a nemuseli bychom se zdržovat hledáním
když nevložím, ale napíšu, ať si ten, kdo potřebuje, o návod napíše:
tak ho tam měla dát rovnou
to už si to radši najdu, než si ještě psát o návod
ticho po pěšině...........a pak stížnost jinde, že nevkládám návody
Když jednu z možností vyberu a nikdo se neozve, že s tím má problém, nevidím důvod variantu měnit.
Předchozí