Přidat odpověď
sally,
já vím, že Zoom není platforma, je to nástroj umožňující ten videochat nebo jak to nazvat. Muž ho běžně používá, sedím s ním v pracovně. Ale sláva za něj ve chvíli, kdy nemáš ve škole nic, než Bakaláře, které na něco jiného než zapsání tématu hodiny na jedné straně, a na podívání se na známky na straně druhé, umí použít sotva polovina těch, kterým by měli sloužit a že možnosti tam jsou, ne že ne. Jinak školní email máme už dlouhá léta (každá škola má povinně), pro děti se u nás ve škole ale využívá jen v hodinách informatiky, bohužel...ale jinak je to otázka hodin, takže žádný problém.
Březová používá Moodle, to už platforma je. Je tam všechno, výukové materiály, portfolia dětí, komunikace s učiteli. Nevím, přes co mají vedené online hodiny, nevyužívali jsme je tehdy. Ale běžně to fungovalo tak, že se děti připojovaly do běžně vyučované hodiny, kde jakoby seděly v té třídě, kde se učilo běžným způsobem. Teď už snad mají i jen svoje hodiny, jak počet vzdálených školáků narostl. Je to 4 roky, tak už to tolik nesleduju.
A s tou dosažitelností to vnímám podobně. V běžné škole na nějaké "povídání" není vůbec kdy. Nejde ani u výuku a věci s tím spojené (opravování a tak), ale všechny ty dozory a lítání po celé budově...
A po vyučování se zase moc dětem chodit nechce.
Předchozí