Přidat odpověď
Jj, tento nástroj jde použít. Někdy to chce trochu trpělivost, protože učitelé mých dětí třeba oba zadávají práci přes Bakaláře a oba dávají denní práci, což je pro mě (mám všechny poruchy kromě dysfázie) super, ale jeden to dává tak, že si to přečtu, vím, kde a co mám dělat, kdy a co odevzdat a celé je to na pěti řádcích. Když vznesu dozat, odpoví.
Druhý přepisuje do Bakalářů kusy slabikáře, mastí tam smajlíky, vybastlené přílohy, co nejdou otevřít, vkládá jeden úkol třikrát a urguje odevzdání nezadaného úkolu, to celé se, zřejmě jak je to dlouhé, v Bakalářích nějak rozpadne, takže v češtině je zapsaná druhá půlka prvouky a první v matice a uprostřed toho přepisování slabikáře je, že se odevzdává písanka. Jako je hloupé, že trvá 30 min zjistit, CO vlastně máme zadáno, když to jde zjistit za minutu. Ale dá se, když se člověk vyzenuje. Hlavně na tom fakt nezáleží, je to úplně jedno. Učím já. Mně jde o to, aby to dítě umělo, protože je mu sedm, ještě nemůže plavat úplně samo.
Předchozí