Přidat odpověď
Však jo, to, že se někdo splete, to by měl být základ učení ve škole, plete se i učitel, protože není čaroděj. Práce s chybou je něco, co je důležité, a učitel dává vzor tím, jak pracuje se svými chybami.
Jiná věc je, že jsou špatně napsané učebnice, je v nich plno blbostí, věcných chyb, je to čím dál tím horší, je to kvůli tomu, jací lidé a jak ty učebnice píší. Že těm, kteří by uměli napsat dobrou učebnici se to ne že neumožní, ale silou se jim brání.
Děti, protože mají idiotské učebnice, nenaučí se s nimi dělat, učitelé je nevedou, protože co se spatlanou blbou knihou, když navíc tě vedení tlačí, že "musíš vytvářet pracovní listy". Napsat dobrý pracovní list je samostatná disciplina, měli jsme na to na fakultě semestr, zabere to mnoho času a přemýšlení, velké riziko chyby, kterou si dost dobře nemůžeš dovolit, takže to spíš chce redakci. Tu ti nikdo neudělá. Takže pak vznikají takové pracovní listy, jaké všichni známe.
Předchozí