Přidat odpověď
My máme zase dotazník, zjišťujeme zájem o konzultace a z jakých předmětů, podle toho nastavíme "rozvrh" pro vyučující, kvůli vytížení uklízeček na prvním stupni bude omezený prostor, kam bude chodit druhý stupeň, takže místnosti, hodiny, aby to vyšlo hlavně na ty, o které je největší zájem. A pak to bude hlavně na vyučujícím, jak si to zorganizuje. Asi podle složení zájemců buď bude tvořit menší skupinky na kratší dbu, nebo větší skupinu na delší. Budou to ale opravdu konzultace, dovysvětlení, žádné zkoušení, leda by mělo nějaké dítko zájem samo.
Já jsem napsala, že od příštího týdne dám znovu k dispozici všechny testy, co jsem tvořila v průběhu, plus mi můžou posílat, jinak známka podle vyhlášky hlavně ze známek, co už je mají v ŽK. Někomu to vychází hůř, než co měl v pololetí, tak má možnost to zlepšit aktivitou.
U jednoho dítěte váhám, protože v pololetí mělo čtyřku, ze známek před zavřením škol by to bylo na lepší trojku, maká celou dobu, posílá ke kontrole, i když nemusí, tak uvažuju o dvojce.
Ale stejně mi to známkování prostě nevyhovuje. Nedokážu to všechno do toho jednoho čísla vecpat tak, abych v nějakém ohledu neměla pocit, že to nebo ono není úplně spravedlivé.
Předchozí