U nás čsob 2016. Třeba se jim během těch 3 let rozsvítilo, že je to pitomost.
Anebo byl pošuk konkrétní pracovník. V rámci jiného dědického řízení jsem řešila, že mi takový ten "osobní bankéř" tvrdil, že částku ze zrušeného účtu nemůže převést na jiný rovnou, pokud ten jiný účet není u nich, že se musí vyzvednout hotově (komerčka). Pravda, s těmi penězi byl problém, bylo to cosi termínovaného, zůstavitel je měl vyzvednout nebo převést, což neučinil, protože byl v nemocnici, a já pak měla problém je přesvědčit, že tam ty peníze stále mají (notáři poslala banka přípis, že tam jsou, mi pak pan expert tvrdil, že nejsou, a mával mi před nosem výpisem, kde stálo, že peníze byly z účtu odeslány... ano, byly, na jakýsi interní účet jejich banky, což jsem mu musela 2x ukázat a důrazně na tom trvat - bylo to tam napsáno, pán asi neuměl číst)
S tou nutností odnést peníze hotově mi to přišlo jako mimořádná pitomost, tak jsem se zeptala ještě paní přímo v pokladně, ta zalomila rukama, že to samozřejmě jde, a běžela to vyřešit (cosi stornovat). A vsadila bych boty, že ta starší paní pokladní brala méně než ten mladý "osobní bankéř"