Přidat odpověď
Kivík,
ne všechna cvičení se hodí, ne všechna jsou vhodná. Konkrétní pracovní sešit jako celek je třeba fajn, ale v některých cvičeních může být zařazený jev, který ještě nemáš probraný, tak ho prostě vynecháš.
Nebo někdy je k něčemu víc cvičení, než potřebuješ, protože zrovna to nebo ono procvičuješ raději jinak, tak si prostě vybereš jen některá.
Nebo třeba já zadávám práci v pracovních sešitech jako samostatnou, zadám vhodná cvičení pro procvičení, a každý si vybírá, co zrovna udělá, každý pracuje svým tempem. Jen málokdo stihně všechna cvičení, ale to ani není smysl.
Nebo my máme na M na druhém stupni pracovní sešity, které mají úlohy několika úrovní. Většinou ty vyšší úrovně využije jen někdo, používají se pro nadanější žáky apod. Je to vždy jedna nebo dvě stránky z každé kapitoly.
Těch důvodů může být víc.
Je špatně nechat nakoupit pracovní sešity a pak je nepoužívat vůbec nebo jen málo, ale užívat je otrocky a do vyplnění posledního cvičení také není to pravé, co by se mělo od výuky očekávat.
Předchozí