"Bojujeme s tím pořád, on by potřeboval,aby mu někdo ty testy někdo četl. A on odpovídal ústně to by měl za 1. Jenže to prostě nejde. Školy jsou nastavené zkoušet hlavně písemně. Buhužel. Letošní angličtinářka třeba se zkusila řídit tím papírem z PPP a syna pak chválila, že to všechno ví, proč to nepíše. No nestíhá to.
Ale co zase vidím doma, když písemně a doma klid, ty známky jsou luxusní i z těch testů. Ale je v místnosti sám.
Jako to se mu poštěstilo u přijimaček, sám v místnosti psal matiku i češtinu a fakt se mu to povedlo skvěle."
Máme to samé se synem. Distanční výuku by mohl mít až do oktávy. Je detailista, píše úhledně, kreslí i obrázky. To si může dovolit doma. Ve škole je to jinak. Má ADHD, spíše tedy ADD. Neskutečný rozhled, odpor k jakýmkoliv podvodům - takže domácí online testy píše vždy z hlavy. Všechno mu zabere x- krát déle, ale zase mu to v té hlavě zůstane. Na svých 11 let má neskutečný rozhled. Baví ho zeměpis, dějepis, biologie, starší ségře pomáhal s přípravou na přijímačky z matiky.
Na maturitu raději nemyslím. "Zrychlit" nejde, psychiatrička říká "ze šneka geparda neuděláte".