Přidat odpověď
Majáková, moje dítě makalo celkem málo. Tedy prvních cca 6 týdnů se snažilo, ale úkolů bylo strašně moc a nedalo se to stihnout, navíc máme 3+1 a 4 děti, z toho dvě předškolní..... já se učila s její mladší sestrou. Jeden čas byl doma na HO i muž a to byl teprve masakr, nikdo neměl klid, nějaké klidné studijní prostředí vůbec nešlo vytvořit, nebylo kam separovat ty dva malé řvouny ani nebylo kdo by je zabavil - já taky pracovala z domova. Takže dítě se postupem doby omezilo na angličtinu, matiku a češtinu. Ze zeměpisu jsem jí nějaké referáty vypracovala dokonce já, jinak bych byla nejméně týden bez počítače. Co vím, tak v pohodě byly zejména ty dceřiny spolužačky, které nemají sourozence (případně je mají starší) a s nimiž alespoň chvíli zůstal některý rodič doma. Ale i ony si stěžovaly, že aby obsáhly tu hromadu úkolů, makaly od devíti do čtyř, pěti odpoledne. Jako chápu, že je zapotřebí to pololetí ukončit, ale proč se to má hodnotit, notabene snažit se to vtěsnat do pěti stupňů?
Předchozí