Přidat odpověď
to je fakt, to množné číslo nebylo nutné, když zmiňuji jen jeden opakující se případ. Já tím ale přeci nemyslela "učitelky jsou jen šílené nebo pološílené"
Je chyba nezmínit taky to, že kromě prapodivnho přístupu češtinářky a matikářky, má syn taky skvělého zeměpisáře a dějepisáře (oba bezdětní mladí chlapi), kde jsem až zírala, jak výuku pojali - to muselo dát strašné práce, vyráběli prezentace, obrázky, psali k tomu komentáře, snažili se vzbudit zájem o to učivo, a bylo vidět, jak syn jejich úkoly plnil obratem, s předstihem...podobný přístup ještě u občanky a němčiny (učitelka zatím bezdětná a druhá s dětmi už dospělými).
U fyziky přístup typu, "online hodinu ruším z rodinných důvodů", vypracujte si to sami (několikrát), v únoru jsi dostal ode mě dvě dvojky, domácí práci zbytku pololetí nehodnotím, na vysvědčení píšu tři, protože to jsi měl v pololetí...docela smutný
Tak to na mě dolehlo, ale nijak plošně se tím do učitelů obouvat nechci.
Předchozí