| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Opět můžu zatím mluvit jen za sebe ~:-D Chtěla jsem tenkrát na gymnázium, kvůli angličtině, kterou miluju a byla tam rozšířená výuka. Dávaly se přihlášky na 2 školy, tak jsem si dala druhou lehčí, kdyby náhodou. Nevěděla jsem co tam napsat, tak jsem napsala to, co měla kamarádka. No a na gympl jsem se nedostala, byla jsem dost pod čarou i na odvolání (jsem tupá na matiku). Na druhou školu jsem se dostala jako první. A ukázalo se, že obor, který mě do té doby totálně míjel, je super zajímavý. Věnuju se mu, dál studuju a jsem moc spokojená. A byla to úplná náhoda. Taky jsem dlouho pracovala mimo tenhle obor, tenkrát jsem se vše naučila praxí, školu jsem na to neměla a byl to problém jen ze začátku. Takže já bych asi výběru SŠ nepřikládala takový význam, ono je to hrozně brzo v 15 letech vědět, čím se chci živit. Jen bych apelovala na dítě, ať si udělá VŠ hned potom, protože studium při práci je teda záhul na čas.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-6= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.