Přidat odpověď
Tak u nás to fungovalo tak, že učitelka matematiky v pondělí poslala nějaké instruktážní video, z kterého se to měli jako naučit. A hned k tomu zadala cca deset příkladů k vypočítání na známky, odeslat v pátek. Jinak celý týden ani ň. Samozřejmě, že to průměrný žák z videa vůbec nepochopil, takže jsem zase doučovala a vysvětlovala. Pak jsme spolu příklady spočítali a odeslali. Takhle to pokračovalo po celou dobu uzavření škol až do tohoto týdne, a budeme mít s žákem na vysvědčení jedničku. Z angličtiny a chemie to bylo hodně podobné. Přitom toho probrali hrozně málo, asi tak půlku toho, co měli ve druhém pololetí probrat. Kdyby měli probrat to, co ve druhém pololetí probrat měli, tak by museli pokračovat tímto stylem ještě celé prázdniny.
Předchozí