Přidat odpověď
Možná vím, co vadilo. Rodiče se na učebním postupu chtě nechtě přeci jen podíleli. Protože ani interaktivně, ani z videa to řada dětí nepobere. A i když bys je ráda z toho vyřadila, oni jsou zvyklí ve školním roce pomáhat dětem (i my jsme to dělali na ZŠ soustavně, protože nechápali některé předměty vůbec, na G pak už méně u některých předmětů, ale dost často a skončilo to vysvětlováním statistických metod na humanitní VŠ).
Ale ti rodiče se nebudou dívat na videa a interaktivní vstupy, oni potřebují KNÍŽKU.
Školství by vidělo, jak by se propadlo, kdyby tohle rodiče přestali dělat.
K tomu ještě vypadlo nejpřirozenější doučování, tj. děti mezi sebou o přestávce apod. (Od opisování DÚ po reálné vysvětlování.) A zřejmě i institucionální doučování, pokud někomu něco nejde.
Předchozí