Přidat odpověď
Aleno, kdes četla, že se něčeho bojím? o seškrtávání učiva se v posledních dnech mluvilo opakovaně, v souvislosti s přijímačkami a maturitami. a ani to nebylo vydávané za novinku. mně je to šumák, mně už ze základy příští rok bude odcházet i nejmladší dítě.
myšlenka individuálního přístupu je hezká, ale kde na ni vezmeš dostatek učitelů? a taky prostor ve školách, když i pouhé rozpůlení tříd pro spoustu škol znamenalo, že druhý stupeň už se jim do budovy nevešel. navíc pokud jsou ministerstvu trnem v oku i výběrové třídy na běžných základkách, protože poskytují podnětnější prostředí jenom některým žákům, tak se mi nechce moc věřit, že cílem reformy mělo být vycházet vstříct individuálním potřebám každého žáka. když právě snaha o předání hlubších znalostí nadanějším žákům je nežádoucí.
Předchozí