Nu, ano. Naopak Duo Yamaha má kšeftů milion a Eva a Vašek mají vyděláno. Kdyby jejich produkce nějak hromadně urážela, lidi by na ně nechodili a nekupovali jejich nahrávky. Ale aby to nebylo tak jednoduché, jsou i dobří umělci populární už mezi současníky. Obvykle málokdo je schopný/ochotný reflektovat, že nemá rozvinuté estetické cítění a současně i tito lidé potřebují nějakou kulturu. Muzikanti v ČR jsou úplně deregulovaná svobodná profese. Dává to zajímavé zkušenosti s neviditelnou rukou trhu
.
Reagovala jsem na to, že v podstatě libovolný umělecký počin si může získat publikum, je to úplně nepředvídatelné, řekne ti to každý producent. Jediné, co asi fakt nefunguje, je technicky slabý záznam umělecky slabého materiálu. Bachovy urtexty a Goghovy obrazy lidé teď ochraňují jako poklad, protože to je poklad. CD Evy a Vaška, pokud to někdo nerozšlape, jsou technicky nezničitelná a je klidně možné, že za 200 let je někdo vykope i s přehrávačem a propadne tomu. Protože to uslyší.