O těch slabikách celkem pochybuju, že by byli pro předškoláky nutné, i když se taky v naší skolce trénují. V naší ZŠ se učí číst ve většině tříd genetickou metodou (některé třídy jedou Sfumato) a na to slabiky nepotřebují. A vlastně i ta analýza P-E-S je až dalším krokem po syntéze. Prvně dítě zvládne spojit do slova jednotlivé hlásky, než naopak. Samozřejmě poznat první hlásku by dítě mělo, ale poznávání třeba samohlásek na jiných místech ve slově je mnohem těžší.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.