Přidat odpověď
kruci, mě zaujalo to, jak ToAr psala, že považuje za dobrý, že děti umí říct ne, když po nich chce práci, že to jsou vlastně asertivní, uvědomila jsem si, jak moc dětí umí říct ne, když mají dělat nějakou práci ve škole, tady ta část "být respektován" prostě není
to je jedna věc,
a druhá je ta motivace
samozřejmě je jasný, že pokud nevidím smysl, tak to dělat nebudu, další věc je, že pokud mě baví dějepis a chci se mu věnovat, těžko budu nadšeně pracovat do fyziky, přesto i tu fyziku musím nějakým způsobem zvládnout, spousta rodičů používá peníze, od některých dětí vím, že ten systém peněz mají od babiček, ono to moc nefunguje, vlastně vůbec, možná týden dva, pak se mění pravidla a nakonec to vyšumí úplně
nemyslím si, že by platilo, že kdo dostává peníze za práci, dostává je i za učení, to ne, ale spíš si myslím, že kdo má i na domácí práci motivaci penězi, ten bude o to hůř hledat tu vnitřní motivaci k práci ve škole
Předchozí