Přidat odpověď
Romano, bude to ode mě, jako od učitelky, znít blbě a nepochybně si někdo rýpne, ale zrovna včera jsme byli na výletě v rašeliništi, nejmladší, má za sebou sedmou třídu, se ptal, jak vzniklo rašeliniště
Jak je možný, že to nevěděl? dokonce mu ani nepomohlo napovědět, že je to mech, stejně nevěděl
učili se to v šesté třídě, to ještě žádná distanční výuka nebyla
a takových situací je... opravdu by mě zajímalo, co si pamatuji děti z učiva z února, mohlo by se to srovnat s tím, co umí z dubna
předpokládám stejný výsledek
důvodem není to, že se učí prezenčně nebo distančně, ale že spousta škol pořád ještě učí tak, aby odučili, ne aby naučili
aby se toto změnilo, nepomůže online výuka při distanční výuce, nepomůže nic jinýho, než začít učit tak, aby to děckám dávalo smysl
to je při distanční výuce mnohem víc závislý na tom, jak školu vnímají rodiče, jestli ji vůbec považuji za důležitou
kde je pro rodinu škola zbytečný opruz, tam se na dálku pracuje fakt špatně, i při prezenční výuce to sabotují a kazí všem
tím samozřejmě neomlouvám učitele, kteří na to kašlali, ale stejně jako znám úředníky neschopný a neochotný, znám i ty, kteří pomůžou a dělají svou práci dobře
že je naše školství v mimořádně blbé situaci je prostě fakt, potřebuje změnu, ale změna systému nejde dělat na koleně ani na dálku, že je potřeba změny udělat, to už se ví, ale teď by to chtělo víc podpory ze strany státu
Předchozí