Dám ti vědět. Normálně se muzikantské práce plánují na rok dopředu, takže v září zhruba víš, co máš do následujícího září, pokud nejsi takové eso, že to víš dva nebo tři roky dopředu, což já nejsem. Jenže teď bude všechno jinak. V březnu najednou skončila všechna pódiová práce, která byla. Po otevření karantény teď začínají přinejmenším v Čechách velké škatule hejbejte se. Protože už před karanténou se především v Praze hrálo hodně pod cenu a tím, že to bylo pro turisty, tak teď není, a pořadatelé a agenti platí ještě míň, neudržitelně málo i pro amatéry, důchodce a nadšence, kteří vydělávají jinde a doma hrají z patriotismu. Protože něco jiného je kšeft zadarmo a něco jiného kšeft, který si musíš zaplatit, i když pořadatel to tak nevidí
. Není jasné, co se z toho vyvrbí, je snadno možné, že vítězi se stanou dýdžejové a muzikanti pomažou do hudebky nebo do ciziny, kde to ale taky není teď jasné, práce je méně, podmínky horší. Jazzová matka Amerika je úplně vypnutá a bude to na hodně dlouho.