Tak to s tím převyprávěním výkladu je samozřejmě blbost (i když tedy existují třeba diktafony, když už jsme u té techniky). Ale naprostá většina předmětů se učí podle nějakých učebnic, které studenti mají k dispozici, ne? Takže by měla stačit informace, "co jsme probírali" (strana 20 - 31), a získat ji od spolužáků mi přijde jako jednodušší a tradičnější řešení, ovšem i učitel by měl poskytnout. Jestli ovšem někdo učí podle nějakých neexistujících podkladů (tj. vše sám vymýšlí), určitě by k tomu chybějícímu něco poskytnout měl.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.