Čím dál častěji se ve svém okolí setkávám s tím, že jsou na místa učitelek přijímány speciální pedagožky místo učitelek kvalifikovaných pro předškolní pedagogiku. Vím že mým spolužačkám kvalifikovaným jako učitelky předškolní pedagogiky bývá velice často nabízeno místo asistenta ve školce, protože namísto učitelky chtějí ředitelky dosazovat speciální pedagožky kvůli logopedii. Často to pak vypadá tak, že asistentky kvalifikované jako učitelky MŠ musejí za učitelky speciální pedagožky suplovat hru na klavír a jiné odborné činnosti, které speciální pedagožky se svým vzděláním neovládají. Připadá mi to jako dehonestace vzdělání pro předškolní pedagogiku. A jaké zkušenosti s tím máte Vy kolegyně učitelky, ale i Vy rodiče, vnímáte nějak rozdíly tohoto vzdělání při působení na Vaše děti?
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.