Přidat odpověď
Předpokládám, že učitel je odborník. Ve smyslu - zjistím si co nejvíc informací o dětech, abych jim mohl pomoct. Pokud bude vědět, že Lojzíkovi a Pepíkovi pomůže neopravovat, naopak František a Karel jen trošku "lajdačí" a pomůže jim, když se na ně dohlídne, tak se podle toho zařídí. Vůbec nemluvím o opravování všech. Doufám, že "všem podle stejného metru" už je dávno překonaný koncept.
Vidím to tedy z pohledu učitelky 2. stupně, která občas zabrousí na ten první. Pokud mám pocit, že má dítě problém, projdu případné doporučení z poradny. Pokud žádné nemá, promluvím s kolegy a rodiči a zjistím, jestli je to problém jen u mě. Prodiskutujeme možná řešení jak s rodiči, tak s dítětem. A hledáme optimální podporu.
Předchozí