Přidat odpověď
Vyse uvedene se nakonec nauci v podstate vsechny deti. Kvuli stavu a poctu deti prichazejicich do MS je nesmysl, aby tam na ne byla jedna ucitelka. Mela by mit vzdy k sobe chuvu/asistentku, ktera resi sebeobsluzne potize.
Tante ma naprostou pravdu v tom, ze skola ma srovnavat rozdily mezi detmi a poskytovat jim ty vyssi podnety, ktere cloveka kultivuji a zdaleka je nemaji vsichni automaticky doma. Skola tak kultivuje spolecnost a snizuje ty nekdy drasticke rozdily, vytvari budoucnost zeme. Specialne hudba je socialnim markerem (viz americky problem - klasicka hudba je bila a antiAfroamericka). Na hudbu neni dost casu a musi zacit vcas, jinak to nefunguje. Vzit pubertaka na Mozarta uz nic neresi. Skolka a 1. stupen, ktere nezajisti kvalitni uvod do vazne hudby, rozdeluji spolecnost a ublizuji vsem - tem, kteri to maji z domova i tem, kteri ne.
No a pak je pravicove pojeti veci: dame vsem detem jednoduchy zaklad, na to maji narok, a kdo chce pro svoje deti vic, at si to zaridi nebo zaplati.
Předchozí