zřizovala jsem před rokem u Fio, taky z důvodů změny podmínek u mé dlouholeté banky, což mne omezovala v mých běžných transakcích....Zároveň jsem účet u své staré banky nezměnila, protože tam mám spoustu příkazů už nastavených a ve Fio mi řekli, že to by trvalo dlouho i s tím vším nastavením převést.
na Fio si zatím nemůžu stěžovat, i když to jejich zabezpečení mi přijde dost odbyté, stará banka má lepší.
Ale na té pobočce, kde jsem to zařizovala, jsou teda podivní týpci, takový oprsklý mi přišli, málo zdvořilý a jeden vypadal, jakože právě dosvačil a sváču má pod stolem
, přehodili si mě, že kolega to umí líp a ten mi pak na moje dotazy odpovídal dost podivným stylem. Naštěstí založením účtu pro mne kontakt s pobočkou skončil a online to funguje dobře - pro moje účely. Po dobu mé přítomnosti v pobočce se vytvořila fronta a nebylo tam dost míst k sezení....celé takové zvláštní, tomu jsem už dávno odvykla.