Přidat odpověď
"...a nepovažuju za nijak divný, že dítě jako rodič i jako učitel podpořím a pomůžu mu takový kroužek najít
a v dnešní době je super, že se to dá i po internetu
naopak považuju za špatný tomu dítěti nepomoct, protože ono si kdejaký dítě pomoct samo neumí, když to neudělají rodiče, měla by to udělat škola"
Yuki,
myslím, že si nerozumíme.
To, co uvádíš, je ten DRUHÝ KROK.
Prvním je zájem a nějaké to "samostudium", ať už s podporou rodiče/učitele nebo bez ní, protože - a to raději znovu opakuji - nadání bez zájmu, rozvíjené "proti vůli dotyčného", mi jaksi nepřijde vůbec potřeba rozvíjet, nehledě na to, že na něj bez toho zájmu s největší pravděpodobností ani nepřijdeš. Poskytovat podněty můžeš a měla bys, nutit rozvíjet nadání… no, neznám jediný příklad, kdy by to dopadlo dobře.
Předchozí