Řekla bych, že procenta a zlomky byly dřív a dělalo se víc goniometrie a rovnic s více neznámými, ale nevím, jestli si to dobře pamatuju. Ono se mi to možná taky míchá se střední. Zatímco v češtině vím, co byla ZŠ, a co střední, protože tam se bralo úplně jiné učivo, tak v matice nevím. Svým způsobem se to tam opakovalo. Dokážu lokalizovat Vennovy diagramy, protože to byl jen 1. stupeň a později se už nikdy nepoužívaly, ale jinak se mi to plete.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.