Chci se zeptat, jestli nemá někdo zkušenosti ohledně zrušení Netflixu. Zjistili jsme, že nám neoprávněně stahovali 2 platby - za základní tarif 199,- (ten jsme měli aktivovaný), ale i za Premium 319,- Kč, který jsme neaktivovali. V červenci jsme Netflix zrušili, částku za základní tarif už nestáhli, ale premium stahují dál :-(. Navíc ta částka Premia odchází na jiný účet Netflixu než Basic. Nevíte někdo jestli bude stačit když se zablokuje platební karta a vyřídí nová? Nebo vznikne u Netflixu nějaký dluh, který budou chtít v budoucnu uhradit?
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.