Přidat odpověď
Tak už si nepamatuju úplně přesně, co doporučovala poradna a co vymyslel učitel (řekně v 3.-5. třídě), ale byly toho haldy:
- delší čas na práci (měl ještě na gymplu: občas problém s přestávkami, nebo i dalšími hodinami, pokud učitel přišel s delší písemkou ke konci hodiny - dopisoval třeba v kabinetu, na chodbě a ti další to nebyli ochotní akceptovat)
- doplňovačky (otrava pro učitele, musí tvořit test 2x)
- diktáty, kde psal každou druhou, nebi i třetí větu (musel ho u těch vět samozřejmě učitel upozornit)
- z počátku písemky s nácvikem předem doma
- psaní v klidu mimo třídu (v kabinetu - to se asi normálně nesmí)
- z počátku společný nácvik čtení nahlas paralelně s rodičem s okénkem a jinou, nesylabickou metodou čtení (genetickou) oproti třídě
- všechny písemky předem hlášené
- cca 1-2 hodiny týdně "pedagogické intervence" dnešními termíny, no prostě až dvě hodiny týdně doučování učitelem
- vtipný byl jeden dr. z PPP, který říkal: Nadiktujte mi, co vám funguje a já to tam škole napíšu. Vy to víte daleko lépe než já. Ve čtvrté už měl pravdu.
Předchozí