Fed,
no já spíš myslela, že kdybys měla problém, tak můžeš přijít ty a dát do nosu mně
.
No a takhle, když to popíšeš, už to taky hodně jinak zní a vlastně se to moc neliší od toho, co píšeme my s Yuki.
U nás to taky vlastně nejde se na to úplně vyfláknout, teď, když je to povinné, na jaře jsem z principu nic nevynucovala, protože tak znělo i doporučení. Dělala jsem maximum pro zapojení všech, ideálně bez otravování rodičů (ale když se pak rozhodlo o tom, jak na závěrečou klasifikaci, psala jsem jim a dala možnost přístup k práci u svého potomka ovlivnit). Teď je mi sice stále jedno, jaký způsob sebevzdělání zvolí, já nabídnu všechno možné (jen ne vlastní videa, to už by fakt musela být krize, což při střídání po týdnu fakt není) a budu chtít vidět nějaké výsledky (formy opět různé).
Máme účet na Umíme to, mohu sledovat jejich procvičování a zadávat povinné úkoly, mám ten svůj web, kam si mohu vložit, co chci, neposílám to do éteru. Po tom, co se mi některé kolegyně opakovaně pokusily zavařit u vedení vytrhováním částí mé komunikace a materiálů pro děti, jsem trochu (trochu víc) paranoidní a fakt nemám chuť sdílet něco v prostředí, jehož správu nemám pod kontrolou. Takže pro mě Teams max pro online komunikaci a odkazy na můj web, kam mají přístup právě jen moji žáci (každý podle předmětu a ročníku).