- -,
a pak že to ke mně a Yuki není osobní
(
Navíc tady někteří učitelé psali, že oni ani online učit nechtějí, že jim to nevyhovuje a umí učit jinak (myšleno metodou). v kontextu celého příspěvku je osobní velmi).
Jinak u nás příprava začala v červnu, včetně nákupu nové techniky, prvních 14 dní v září proškolen celý sbor, se zástupkyní sedíme ve škole od začátku srpna skoro denně do osmi do večera (i déle), ale tenhle týden ještě v plném režimu online nejsme.
Je toho strašně moc, pořád změny, další a další informace, takže pořád nic není úplně hotové. My třeba měli nachystáno na úplné zavření druhého stupně, ale "střídavka" nás prostě nenapadla. Ve čtvrtek padlo rozhodnutí a v pátek dopoledne všichni chtěli informace, které třídy a v jakém režimu budou doma. Takže nocovka (upravit rozvrhy, protože překlopit běžný rozvrh do online je nesmysl, zejména jazykáři by spolu s režimem prvního stupně byli úplně odrovnaní) a přerušila se práce na přípravách interního prostředí pro MS Teams.
Přes víkend rozjet distančku s půlkou tříd, ostatní ve škole a v pondělí změna a přes noc předělat rovrhy tak, aby se vešel i první stupeň (ono to bylo v plánu tento týden to udělat, ale ne tak rychle a ze dne na den). Zatímco ve škole je jedno, když mají sourozenci hodinu ve stejnou dobu, při online je to pro mnohé prekérka. Takže to byla priorita a na to se všechno nastavovalo. Možná to některé vícedětné rodiny ocení
. Anebo ne a budou se do nás navážet, že nám to trvá moc dlouho, no
.
Od středy do pátku bude zkušební provoz, třídní se budou snažit spojit se všemi žáky, někteří vyučující zkusí svůj předmět, budou se vychytávat mouchy. Od pondělí by měla jet online celá škola podle online rozvrhu (2 - 3 hodiny denně online, z M a ČJ dvě hodiny týdně, ostatní předměty hodina týdně, třídnické hodiny, pauzy, střídání sourozenců u jednoho stroje, zapůjčená technika....)
Ale stejně to bude zase všechno špatně...