Báro,
však já píšu o matice v šetce (a sedmičce)...ale nemám hodinu matematiky jako něco, kde si děti samy počítají a pak se to společně zkontroluje...na to mi stačí zadat jim vhodné cvičení a připravit online test, kam naťukají výsledky. Je to vlastně lepší, protože vidím, kdo pracuje, jak rychle, jak mu to jde...na tohle mi online i běžná hodina přijdou jako ztráta času.
Vyhovuje mi pozice odhalovače podstaty a příčiny problému, ale na to musím vidět toho člověka při práci, koukat mu pod ruku...jeden na jednoho i online ok, ale jinak mi to dá asi zabrat, vymyslet něco, co uspokojí moji představu o smysluplnosti a efektivitě

.
Vidím to na nějaké video den předem k nastudování, pak problémová úloha na dané téma a společné řešení pod mým dohledem nebo tak něco

. Pro sedmáky mě napadá třeba rýsovací úloha...kružnice (ideálně bez vyznačeného středu) a vepsat do ní rovnostranný trojúhelník, čtverec, pravidelný šestiúhelník a pravidelný osmiúhelník. To je něco, na co by děti neměly být úplně samy a přitom může každý dělat přesně to, co zvládne...většinou nikdo z nich nezvládne celé sám a přitom společně to mají za chvíli, stačí jeden, dva nápady...já jen sleduju a vracím k problému, když utečou...