Přidat odpověď
Báro,
však jo, já s tím počítám, že se na to někteří vykašlou....o to těžší je pro ně pak ten problém, který ale musí vyřešit úplně stejně jako někdo, kdo se na video podívá. A nemyslím tím, že jim promítnu vzorový příklad a pak podobný řeší samostatně.
K dané úloze s pravidelnými obrazvi by dostali video o tom, jak narýsovat kružnici opsanou trojúhelníku a možná něco o vlastnostech pravidelných n-úhelníků. Celé řešení úlohy proběhne v hodině, takže se k výsledku dohrabou všichni a většina pochopí, co, proč a jak...ale ti, co viděli videa, z toho prostě mají víc, než kdybych jim nejprve hodinu vykládala a ukazovala, jak se rýsuje kružnice opsaná, a pak ukazovala, jaké vlastnosti mají pravidelné n-úhelníky.
Ale to je prostě o tom, jaká komu vyhovuje výuka toho kterého předmětu. Moje reakce na to, že tobě moc nevyhovuje online hodina angličtiny a máš pocit, že matika by byla v pohodě...mně nejspíš z úplně stejného důvodu nevyhovuje ta matika, prostě proto, že online výuka hrozně omezuje to, na co je člověk běžně zvyklý...
Předchozí