Přidat odpověď
monam,
takové dítě potřebuje co nejméně písemných a co nejvíce manipulačních a pohybových úkolů.
Na psaní už tu zmiňovala Divá Bára využívat krupici, pak velké svislé plochy (ideálně tabule), nenutit sedět dlouho u jednoho úkolu. Jestli už začali s písankou, tak dávat hodně jrátké úkoly a klidně odměňovací systém...jako třeba řádek (nebo dva, podle toho, co zrovna mají) a pak deset minut něčeho za odměnu (hra, pohádka, ideálně pohybová činnost).
Nastavit režim, pravidelnost. Hodně střídat činnosti, dělat po malých kouskách.
Jaké používají učebnice? Matiku si psala, že Hejný - Fraus nebo H-mat?
Hodně modelovat, co je nakreslené, tak znázorňovat pomocí kostiček, fazolí, knoflíků...úkol splnit "ručně"...
Předchozí