| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Tak přesně tohle potvrzuju.
Sice nejsem Ing. arch ani jadernej fyzik, ale když jsem jako studentka měla rozpracovaný doktorát a studovala ve Francii, uvítala jsem brigádu v chic restauraci.

Nejdřív mě dostal systém stolů a jejich značení, pak systém elegantního značení kabátů. Nádobí jsem nejdřív odnášela dost nedůstojně, teprve asi po měsíci jsem dokázala vzít tác na jednu ruku. Byli laskaví, zaučovali mě postupně. Takže až asi po šesti týdnech se odvážili nechat mě prostřít stůl a směla jsem nosit vodu.
Nakonec jsem vše šťastně zvládla a připadalo mi, že to je to největší, co jsem ve Francii dokázala, a že jsem v tom fakt dobrá ~:-D No a pak mě poslední den stejně dostal dotaz jednoho Francouze, který mě pak 10 minut školil ohledně jemných nuancí v příprave Bloody Mary.

A jo, v Čechách je to o dost jednodušší, tady bych to zvládla už možná po měsíci. ~t~

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.