Přidat odpověď
Jo, ale to už je jejich věc. Já teda rupnutí (prospěch 5) vůbec nepoužívám. Dávám jen neklásko a komisku. Už se mi dřív stalo, že žák prospěl "rozhodnutím vedení". Ne, že by se mi to nějak líbilo, ale neberu si to osobně. Zdržuju se tímhle minimálně. Dávám síly do dětí, které se chtějí učit a do vyhledání a podchycení těch, které ještě nevědí, že vlastně se chtějí učit, aby to zjistily. Prudiče co možní nejvíc eliminuju a ignoranty taky. Studenti to dobře vědí a funguje to v podstatě do doby, než se do toho vloží nějaký agresivní rodič, pak začne peklo, ale pro mě je to nepodkročitelná podmínka, buď mě vedení ochrání a budu pracovat nebo ne a končím, nebudu to nijak řešit. Oni to fakt vycítí a nechají toho, zkouší to jen tam, kde mají pole.
Předchozí