Přidat odpověď
Monam, je to těžký no. Co popisuješ je noční můra. Ještě mít tak na stejné škole vícero dětí, tak aby se rodič zbláznil.
Moje 2 středoškolačky jedou o něco lépe než minulý školní rok (1. a 2. ročník), ale zvláště ta jedna s dyslexií, má problém s motivací. Online vyučování mají jen 3 hodiny denně, prý aby nebyli tak dlouho u obrazovek a pak jim zadají práci (jak jinak, než na PC) na několik dalších hodin. Pro ní je to strašně demotivační.
Druhá, lenoch a ignorant, je zatím celkem motivovaná, ale oni zase jedou 6-8 on line hodin denně a naopak pak mají minimum úkolů. Tam funguje třídní, že píše rodičům, když dětem něco chybí, což jde spíš o neomluvené hodiny, třeba kvůli technickým potížím (a rovnou mi napíše, jak to mám omluvit). Nějak jsem se dosud nezajímala o známky, vidouc spokojené dítě, ale v neděli mi v klídku oznámila, že z fyziky má jedinou známku a to kouli. Netrápí jí to, prý si to opraví dobrovolným úkolem.
No nějak nemám kapacitu na sš dětičky.
Řeším spíš tu nebohou druhačku, která už v pátek opravdu vůbec neudržela pozornost, protože má denně 3 online hodiny. Stejně jako ta jedna gymplačka a pak má ještě další úkoly, protože to při hodině nestihla nebo neporozumněla, tak ještě dodělávky. Já u toho HO, snažím se něco dělat a zároveň jí pomáhat. Po prázdninách to takto nepůjde, buď jí omluvím, nebo se domluvíme, že se přihlásí jen na hodinu denně. Nebo jí po hodině bez omluvy odpojím, bude-li se mi zdát unavená.
Předchozí