Libiku, mno, takže jsme se dostali konečně k podstatně "problému". Naprostá většina dětí i matek v této diskuzi neměla stále samé jedničky, přesto je předmětem pohoršení, že jeden student gymnázia měl na konci druhého ročníku trojku z ruštiny (a ZSV, abych byla přesná). Ohledně průměru pro jistotu znovu opakuji, že hodnotit průměr v předmětech, který se týkají studia, o které má dotyčný student zájem je samozřejmě nejen vhodné nouzové řešení, ale i zcela akceptovatelné "nenouzové" řešení. Co je idiocie je hodnotit u adepta o studium filozofie známku z fyziky a u uchazeče o matfyz známku z dějepisu.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.