Šánti, já fakt nevím.
Z toho co jsem viděla na online hodinách našich prvňáků, je zřejmé, že delší uzavření (i bez online) po uškodilo možná 3 dětem z celé první třídy. S denním online bylo vidět, že jdou dál i ty, co se ty věci teprve učí. Kolem 4-5 dětí (třetina třídy) umí číst a počítat hodně přes 20. Ty si to v té škole jen odsedí, protože kromě psaní do písanek a učení básniček jim škola toho mnoho nového nedá
(možná za rok). V rámci denní práce děti pracovaly úplně jako ve škole. Udělaly toho navíc mnohem víc, protože "doděláte samy" a chodily ještě pracovní listy. Fakt kromě hlídárny nevidím v případě naší školy ta pozitiva.
Že se dítě učí číst po slabikách, když plynně přečte celou stránku
. Nebo si pocvičí počítání do 7 až 10, když nemá potíže jít přes 100 (to myslím sčítání, odčítání, násobení, dělení trochu kulhá).
Dokud jsem toho nebyla svědkem, tak jsem si to moc nepřipouštěla. Takhle vidím, jak ten čas je nejmíň z poloviny o ničem (jako že nic užitečného z toho nevzejde).