| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Zdravím, právě jsem se v Bakalářích dočetla, že můj prvňák má 5 z pamětného počítání 0-6. Mají moc prima pana učitele, takže to zřejmě bude tak, že syn opravdu nezvládá. Napsala jsem panu učiteli, o co šlo, zda o zápis výsledků (to opravdu nezvládá, když to dělali online, tak jsem mu musela opakovat příklad vícekrát, když napsal třeba opačně číslici, zazmatkoval, ztratil pozornost a beze mě už by se nechytl). Pokud o předtištěný sloupeček, tak to syn většinou doma zvládl cca s 1 až 2 chybami na 10 nebo 15 příkladů. Jedině, pokud by měli zákaz použít prsty, tak by se mohl zablokovat a zazmatkovat. Musím se přiznat, že jsem to obrečela, je to moje třetí školní dítě a první dvě holky v první třídě pětku nedostaly vůbec, druhá dcera měla stejného učitele. Třetí to zvládl 2. den po návratu do školy za nouzového stavu~n~. Měla jsem mu dát odklad....kdybych tušila, že mu to tak nepůjde, udělám to. Prosím o nějaké tipy na procvičování, děláme Školákov, matika.in, Matemága a třeba po cestě do školy ho zkouším z příkladů. Také jednou týdně pracuje online se speciální pedagožkou, využili jsme nabídky, při hromadné online výuce měl velký problém z pozorností. Uznávám, že se někdy splete, ale takové selhání jsem nečekala. A také tipy na to, jak zvládat školní selhávání u dětí, hrozně mě to mrzí za něj, neví, jak ho motivovat k intenzivnějšímu procvičování, protože pokud měl teď pětku, tak to těžko vytáhneme víc než třeba na čtyřku až trojku...Jak jste se vypořádávali se školními neúspěchy dětí? Děkuji~;((

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 9-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: